... CONVERSE FEBER



Jag lider av Conversefebern just nu. För ett tag klickade jag hem en Converse sportväska från Ellos eftersom två av mina är försvunna spårlöst och en sådan är välbehövlig när jag åker bort.

Och så kan jag aldrig motstå converseskorna. Jag har alltid haft sådana skor, men aldrig haft Allstar. Jag har vanliga i knallgula, svartrosa, svarta med dödskalle i högskor och hallonröda & vita i lågskor. Dock använder jag knappt de knallgula och hallonröda, ni har nog aldrig sett dem. Men de jag har använt, har bara gått sönder p.g.a användningsmissbruk. Så... dags för ett par svarta först, vilket är på väg nu från Caliroots. Längre fram ska jag försöka samla på mig enbart de äkta i olika färger. Men nästa efter ett par svarta är nog chockrosa. ;D

Mamma, jag är ledsen att jag missbrukar skor men det är min kärlek. Men då kan du ju låna vilket par som helst? ;)

Och ett annat ämne: Jag blev lite chockad över att se ordet REA! på IKEA hemsida till den 28:e. Dit vill man ju dra! IKEAFEBER! Behöver en del till sovrummet och min framtida klädskammare. Passa på, liksom? Men jag är bombsäker på att föräldrarna backar sig undan. Fråga mig inte varför, för jag har ingen aning.

Det var det. Jag har skrikit ut min kärlek tillräckligt nog. Godnatt!

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0