... "SHOW YOUR SMILE FOR THE WHOLE WORLD"


- januari 2009.

Denna torsdag började vid 06.45 då jag vaknade eftersom jag skulle äntligen iväg på ett möte på Vretaskolan i Gimo, för jobbet jag fick i december så fort jag tackade ja och det har dröjt sig med tiden. På mötet fick man träffa barnen, deras mor, barnutbildningsledaren och barnens mentor. Härmed är jag en teckenspråkslärare nu, haha. Från och med nu jobbar jag två timmar varje torsdagar tills sommarlovet börjar för barnen. En timme med barnen och en timme planering. Det blir bra det. Och jag insåg att för första gången i mitt liv behöver jag verkligen en kalenderbok som är välbehövlig just nu. Jobb, fotografering, påminnelser, m.m.

Mot kvällkvisten blev man så j-vla trött att man däckade i soffan under ca 2 timmar. Hallå, är inte riktigt van vid att vakna så pass tidigt you know. Men jag somnar nog lätt utan problem senare. ;)

Imorgon blir det Hamnfrisören, blir nog bara att toppa och jag är ganska säker på att Jessica kommer säga "Väldigt slitet." som vanligt. ;)

En video från 12 mars är på väg.


Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0