... FRIDAY: RÄKOR & VIN

Bild: Mysiga Gloria torsdags.

Med tanke på vad klockan är nu, så låt oss kalla fredagen för igår nu. Igår var det verkligen en soft dag på Iris Hadar, då det var typ bara två saker att fixa. Där får man garanterat gott om skratt åt vissa äldre som är så ungdomliga av sig och påminner så sjukt mycket om en i Örebro. Det är inte bara jag som får skratta, utan hela gruppen. Det är nästan att ha en stående komiker hos oss.

Man fick sluta en timme tidigare än planerat, så blev det en liten runda på centrum här i Sollentuna för att handla åt syster min åt kvällen då vi skulle äta räksmörgåsar och handla lite vin på systemet. Det hela blev riktigt bra! Räkor, ägg, dill, sallat med tonfiskröra är... gudomligt. Jag som inte egentligen tål räkor, kan inte riktigt låta bli. Även om det ger kittlande, domningar, lite utslag så är det värt till 100%.

Vi får se vad morgonsdagen har att erbjuda. Det blir förmodligen att sova ut lite, och umgås massa med syster eller nu när jag bor här så låt oss säga, sysbo. :D

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0