... DETAILS IN A CAR

Ph: Cuore.

Igår följde man med Hoa ner till Sävja, Uppsala för att skaffa sommardäckar. Där fick han för sig att passa på och åka till Stockholm för att hämta några grejer, då vi ändå var iväg och hade inget annat för oss så det blev ytterligare fler timmar att sitta i bilen. Jag hade tänkt passa på och hälsa på syrran i Sollentuna, men otur nog så skulle hon snart iväg så det var ingen ide. Vi kom iallafall hem vid middagstiden, "vad fort det gick!" sa mamma när vi kom hem, haha. Att åka långt, passade jag självklart att ta med kameran. För att underhålla mig själv. Morgonen då vi åkte, var det en fin stor dimma som låg och vilade över ängarna och bland skogarna.

Just nu ligger Hoa "fastklistrad" framför Real Madrid i en annan laptop. När det går dåligt, så tecknar han för sig själv. Eller snarare - han pratar ofta för sig själv, hur det än går för Real Madrid. Lite komiskt att se... Haha. Imorgon tror jag att jag tittar lite på pappa och Hoa medan de byter däckarna på hans bil. :)

Snart är det dax för varm oboy och lite makrill, hade jag tänkt. Så fort fotbollen är slut, alltså. Vi hörs!

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0