... IN YOUR HEART I FEEL SAFE


Photo: Cuore.

En ännu måndagskväll. Utan hjärtat vid ens sida. Under de senaste dagarna har snön verkligen smält bort, bara fläckar dit och hit kvar. Det är så fult på marken då det är lerigt och djupa vattenpölar, precis som det brukar se ut under en höstdag. För ett par dagar sen var det så dimmigt ute och så himla tät mellan skogarna, och jag hade tänkt ta med kameran för att fota. Men på något sätt följde kameran aldrig med ut. Jag och Hoa hade även tänkt ge kameran en chans till att fånga en bild på oss, men... Tyvärr, haha. Det har gått snart ett halvår och fortfarande ingen bild på oss två. Hur sjukt? Jag vet, jag vet. Someday it will be! ;)

Puss!

PS. Är det något speciellt ni saknar att få se i bloggen? :)

Kommentarer om inlägget
Hoa

fniss ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-04-04 och klockan var 22:20:01 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0