... WELCOME, APRIL


Som hela världen vet, så är det 1:a april nu och alla kör med traditionen - att lura. Jag avstår från skiten och väljer att se dagen som alla andra dagar. Det är iallafall fredag och det betyder bara en sak: Hoa kommer. Haha, alltid mysigt det. ;) Jag ska laga flygande jacob idag igen, jag som faktiskt åt det lördags. Hihi, det är ju lätt att göra och så hiiimla mumsig. ;)

Sedan ska jag städa mitt rum, det ligger lite kläder överallt som vanligt. Att Hoa kommer är en stor fördel - det får mig att faktiskt städa, haha. Sköt om er så hörs vi.

Kommentarer om inlägget
Hoa

haha de e väl bra? duktigt att du städar ditt rum så jag kan åh i rummet sen ;) det kmr bli riktigt mysig helg som alltid :*

Lämnade en kommentar här den 2011-04-01 och klockan var 17:05:55 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0