... 11-08-29


Photo: Emelie in Sunny Beach, MED tubtopp som inte syns haha.


Ny vecka föddes alltså idag. Under dagen fick det bli plugg inom samhällkunskapet, första uppdraget i det är snart klart att skicka in och lite Isak-gos.


Imorgon blir det att säga farväl till min nuvarande hårfärg då jag ska vara en av hårmodeller hos Hamnfrisören, och det innebär att de gör vad de vill med ens hår. Det blir spännande och se vilken exakt färg jag får i håret, haha. Det är ändå dags för mitt hår, då det är väldigt solblekt och har lagom rejäl utväxt som är större än vad det gör på bilden ovanför. :) Sedan på onsdag får det bli Uppsala för att hämta mina linser, då mina linser har tagit slut. De sista vilar faktiskt i just nu. Det är allt jag vet vad som händer i veckan förutom plugg, då. :)


/Emelie

 



Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0