... EN LITEN ÄNGEL


Det finns så många favoritbilder hos mig. Jag visar några utvalda i några inläggen. :) Alla bilder i ett enda inlägg blir väl lite för mycket? Men Isabelle är iallafall en liten ängel med sina blåa ögon som ibland log och under vissa stunder så grät hon.

Det har annars varit en supermysig helg uppe i Sundsvall. :) I torsdags tog vi bara det lugnt och umgicks. I fredags var vi iallafall i Birsta City där vi tillbringade i nästan fem timmar, och shoppade lite där. Jag köpte sex doftljus från IKEA, nagellack i ljusgult (HM), solglasögon (LINDEX), smink och lite grejer från PanduroHobby och åt tacos senare mot kvällen. Under lördagen begav vi oss mot Sophies jobb, och det var trevligt. Det fanns en hund på plats, Nelson hette han och sjukt gullig. Och gulliga brukarna som bodde på gruppboendet där Sophie jobbade och så blev vi bjuden på middag där. Middagen var supergod, det! :D Söndagen... Jag glömde nästan vad vi gjorde, men fotograferingen var det ju. Jag fotade Sophie, Isabelle och så Sophies lillasyster, Pernilla sedan var vi ute på en promenad. Mot kvällkvisten blev det lite äpplekaka som Sophie bakade och lite film. Sedan kom ju måndagen och hela dagen har typ handlat om att resa. Jag kom hem strax efter halv sex, åt middag och nu har jag gjort det mysigt i rummet med alla doftljusen och det doftar verkligen gott här. Jag ligger här i sängen och fixar bilder, bilder och bilder. :)

Ja, jag ska ta och publicera inlägget så att jag kan publicera fler bilder! ;)

Kommentarer om inlägget
sophie & isabelle <3

vi <3 dig. tack för dessa värdefulla dagar..



puss från oss

Lämnade en kommentar här den 2011-02-28 och klockan var 22:09:11 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0