... MY HAIR

Photo: My mother.

 


Här får ni ett par bilder på min nuvarande frisyr. Baksidan ser dock inte välstylad ut, haha men jag passade på att be morsan ta bilder på håret imorse då vi skulle iväg på begravning i Länna och ta farväl av min morfars bror Åke som jag knappt kände. Syrran trodde att jag hade färgat håret, men nej. Har inte färgat håret sedan i maj, ni vet, solen gör bara sitt åt håret. ;) Luggen jag har nu, den är jobbig ibland men jag vill inte ha lugg för ett tag. Jag låter dem växa ut och det går lite trögt för just luggen just nu hihi. Men ja... Nu är det här iallafall överstökat. ;)


XoXo/E


Kommentarer om inlägget
bebis

wow vacker du! frisyr passar skitbra på dig ;) färga inte nåt i sommar du! färgen är redan snygg

Lämnade en kommentar här den 2011-07-08 och klockan var 23:06:44 ♥
Bella

Wow, inte ofta jag ser en sån frisyr och den är så vacker på dig :)

Lämnade en kommentar här den 2011-07-09 och klockan var 21:19:01 ♥
Anonym

Du är så vacker! <3

Lämnade en kommentar här den 2011-07-14 och klockan var 14:03:41 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0