... NEW HAIRSTYLE

Photo: Hoa, förra veckan.


Idag var jag uppe i Öregrund med Hoa, på hamnfrisören för att fräscha till mitt hår. En page blev det iallafall, lite kortare än förra gången jag klippte mig. Känns så himla skönt att ha nacken nästan fri av håret, speciellt nu under sommaren. Eventuellt bild kommer senare, om jag någonsin kommer ihåg det. ;)

Med tanke på bilden ovan, så flagnar min rygg faktiskt just nu efter att ha bränt mig den dagen. Mysigt
.

Kommentarer om inlägget
bebis

haha kommer du ihåg våra resa till turkiet, vi somnade i sol flera timmar. vad fan brända blev vi i rygg.. yoghurt/filmjölk hjälper :D

Lämnade en kommentar här den 2011-07-05 och klockan var 00:58:22 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0