... SUNNY BEACH, BULGARIEN 18/7

Photo: Cuore.


För längesedan hade jag och Vera bestämt oss att resa tillsammans, men det har bara inte blivit av förrän nu. Tidigare ikväll bokade vi en resa till Sunny Beach, Bulgarien. Flyget går den 18:e juli under kvällkvisten. Det blir nog en härlig och rolig vecka med henne. Jag har inte lämnat Sverige sedan Turkietresan under maj 2008 med Malin. Det var inte igår, det! :D Så den 18:e juli flyger vi dit och kommer tillbaka till Sverige natten till den 26:e. :)


Godnatt!


Kommentarer om inlägget
malin

ha de fun därborta! :)

Lämnade en kommentar här den 2011-07-05 och klockan var 09:53:04 ♥
rebecca

blir intressant att få höra vad du tycker om staden. när jag har varit där nu i en vecka så skulle jag inte rekommendera folk stället. rent turistställe. men kul att få höra vad du tycker om det. ;D have fun!

Lämnade en kommentar här den 2011-07-06 och klockan var 02:38:31 ♥
Länk: http://shjetan.blogg.se/
Bella

Sv; Tack :)

Lämnade en kommentar här den 2011-07-06 och klockan var 21:37:35 ♥
Vera

Längtar! Vi ska ha det härligt och roligt;-)

Lämnade en kommentar här den 2011-07-07 och klockan var 17:12:30 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0