... UNDER BAR STJÄRNHIMMEL

Photo: Cuore.


Den 30:e juni for jag och Hoa ner till syrran och Peter för att lämna över deras katter då Gloria skulle rakas morgonen därpå och vi passade på att sova över natten. Självklart passade jag på att mysa med lillen Isak så mycket det gick, till och med när paret gick och sov så hade jag honom så länge tills han vaknade och behövde mamma. Sedan fick vi sova i Isaks barnskammare med stjärnorna i taket, mysigt. :D Dagen efter var Gloria iväg på "frisören" och blivit rakad, jag älskar hur hon ser ut efteråt och hur mjuk pälsen blir. Hur reslutatet blev kan ni ju se nedanför. Vi var även på köpcentrum, Stinsen ett tag och kollade lite. Jag fick en långklänning med mig hem och Hoa en liten bordsfläkt till sin sida om sängen. Efteråt åkte Hoa och jag direkt till Uppsala och storhandlade åt föräldrarna, när vi väl var hemma så tog vi det lugnt.



När syrrans katter bodde här på övervåningen, så har mina egna katter saknat att få gå upp hit. De fick inte göra det p.g.a Gloria tålde inte min lilla Flora, men iallafall, Spero är väldigt glad att få komma upp hit då han älskar att följa efter Hoa lite helatiden, haha. Vi åker annars igen till syrran och Peter den 15:e juli då jag och dom ska till en bröllopsfest i Stockholm den 16:e, Hoa åker hem till skåne. Blir mysigt och mysa med Isak igen, hihi.

Puss!

Kommentarer om inlägget
bebis

som vanligt e gloria vacker ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-07-05 och klockan var 00:52:29 ♥
mallan

måste vara skönt att klappa gloria som rakad. nakna katter är så sköna att klappa, som en persika-frukt.

fint tak har ditt systerbarn! coolt verkligen. och ja bebisarna är mysiga, bar min 4 dagars systerson förrigår- å å å så liten! små naglar, små händer, gullig näsa... :)



Lämnade en kommentar här den 2011-07-05 och klockan var 15:28:24 ♥
Länk: http://fabriksflugan.blogg.se/
Syster

Välkommen att gosa med alla oss i familjen! ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-07-05 och klockan var 15:40:56 ♥
Länk: http://fackla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar: