... BEAUTIFUL DREAM

 

Photo: Cuore, 3 juni 2011.


Att fota ett par på deras baldag är som att fota en vacker dröm, fånga deras ögonblick vid en stilla å i Örebro. Varje person som går på bal, förtjänar vackra porträttbilder vid ett vackert ställe som man kan se tillbaka och minnas sedan. Inte bara vid slottet, det samma vanliga. Jag skall kopiera över bilderna i två mappar, i färg och i svartvitt så att de kan få både och i cdskivor innan jag skickar iväg dem imorgon. :)



Minatyrbilden är klickbar. De är småa (endast utvalda) eftersom jag vill vara rättvis mot Ida och Albert, då de faktiskt har betalat för bilderna och det lilla extra. Mina bilder kostar alltså annars för att få bilder. Hoppas att ni har överseende till detta, annars får ni ta och kontakta mig på något sätt. :)


Häromdan skickade min syster ett sms och sa att hon tyckte jag började bli riktigt tråkig på bloggen då jag inte uppdaterar någonting. Haha, jag försöker ju. Efter studenten blir det ju rena bildregn här sedan. När studentdagen kommer skall jag se till att ha rätt kläder och INTE ha ballerinaskor på mig, jag fick ju ett helvete i foten efter att ha gått så mycket i fel skor. Dra lärdom av detta, ni. Men annars... Ja, under studenten börjar jag fota vid tiden då deras studentfrukost börjar tills de hoppar av flaket för att gå hem, drar jag undan kameran. Så ni får räkna med att få se en liten del av mig på Risbergska-RGD-flaket, haha.


Nä, nu får det bli en dusch. Ha en bra kväll!


Kommentarer om inlägget
Syster

Duktig som bloggar!

Lämnade en kommentar här den 2011-06-06 och klockan var 09:32:24 ♥
Veronica

Hej! Såg att du fotade på balen, finns det några bilder på mig? Kan jag isåfall köpa dem?



Kram

Lämnade en kommentar här den 2011-06-08 och klockan var 15:26:03 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0