... EVERY ANGEL'S CRYING

Bild: 2009.

Bilden ovanför lade jag upp i min förra blogg, för exakt två år sedan. Den skulle föreställa vem jag är. En som älskade att fota, converse och att skriva. Det var mitt liv, min historia och min hobby. Och det gör jag än idag. :)

Jag har precis dammsugit och städat mitt rum och badrummet. Ett rent rum med rena lakan är helt awesome. Man sover då någotlunda extra gott! ;) Jag har annars varit iväg och hämtat paket åt Hoa, han hade beställt en vårjacka hit och sedan handlat på Coop. Det blir flygande jacob imorgon och baka citron-cheesecake. Vi behöver bara be och hoppas att jag klarar bakningen bra. Imorgon hade jag tänkt släpa Hoa med mig hem till mormor en stund uppe i Öregrund. :)

Resten av kvällen ska jag bara slappa och njuta av fredagen, Hoa kommer nog inte förrän 11-12tiden. :) Sköt om er så hörs vi!

Kommentarer om inlägget
Syster

Åh spännande träffa mormor :) och roligt för mormor träffa mannen i ditt liv ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-03-25 och klockan var 22:41:00 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0