... GLANSIGT HÅR

Ph: Today.

Idag beslöt jag mig att använda pennor och skapa fram hår med glans. Det var något jag har aldrig gjort förut och eftersom jag hittade bloggen "lär dig teckna" - ville jag testa och det var inte så svårt alls. Lite förvirrande kanske men man lär sig om man ritar ofta fram glansigt hår. Och ha gott om tid. :) Nu vågar jag faktiskt inte röra ansiktet på pappret mer, inte förrän jag lärt mig... rita ögon och näsa. Ögon och näsa har alltid varit det svåraste, tycker jag.

Kommentarer om inlägget
Syster

Åh vad fint! Nu blev jag inspirerad att oxå måla!

Lämnade en kommentar här den 2011-03-14 och klockan var 19:48:43 ♥
Länk: http://fackla.blogg.se/
Veronica

Skit fin du har ritat!!! Woow!!

Lämnade en kommentar här den 2011-03-14 och klockan var 20:44:20 ♥
Hoa

fiint jag får se den sen ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-03-14 och klockan var 22:31:57 ♥
bebis

jävlar va många talang har du ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-03-14 och klockan var 23:28:08 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0