... NYTT I PYSSEL-LÅDAN


Förutom ringen, är dessa silverpläterade grejer nya i min pyssellåda. Tydligen fick man... Vad heter den... En spiral eller en orm-liknande figur på köpet när man hade beställt. Ringen fanns också på sajten, så varför inte klicka hem när det är typ hälften så billigt än på smyckeswebshopparna. Jag köpte även hem några organzapåsar att förvara örhänge i när jag behöver posta en till någon. Lite vita mjuka fjädrar på ca 11 cm kom också med. :)

Idag såg man i lokaltidningen att secondhand/loppis i Norrskedia öppnar för årets säsong på fredag, så vi får se om jag släpar farsan med mig dit för att se om något användbart finns där att ta med hem. ;)

XoXo

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0