... "HAN ÄR SÖT!"

Ph: Emma och jag, Malins kamera 19/3.

Helgen har redan passerat förbi och redan är det tisdag imorgon. Uppdatering på bloggen suger så fort jag landar i Hoas famn, det har ni nog förstått. I lördags släpade jag iallafall Hoa med mig upp till mormor, helt mätta efter frukosten och väl på platsen ville mormor att vi skulle äta lunch! Vi kunde inte tacka nej, utan ta för oss hennes potatsigratäng och fläskfile. Efteråt bad hon oss att gå till Konsum och handla något fika, inte heller kunde vi säga nej. Vi gick och köpte wienerbröd + vaniljmunkar. Mormor utmanade då mig och Hoa att inte slicka runt om munnen förrän vi åt färdigt vaniljmunkarna, haha. En gullig mormor, som fnissade och sa "Han är söt!" när Hoa inte såg. Men annars har det bara varit en lugn helg med citroncheesecaken, som var supergod och även flygande jacob jag lagade under lördagen smakade perfekt. En bra bakdag, alltså. Jag gjorde citroncheesecaken på denna recepten. :)

Annars tror jag att det blir örhängepyssel under veckan, två beställningar väntar. Hihi. Just nu kollar jag lite på visitkort, flera har tyckt att jag skulle skaffa visitkort att börja med när det gäller foto, så let's go. Jag tackar att Google finns, för inspiration, haha. :)

Nu har jag inget speciellt att berätta mer. Godnatt! :)

Kommentarer om inlägget
julle

haha din mormor är så gullig! :D

Lämnade en kommentar här den 2011-03-29 och klockan var 12:18:04 ♥
Hoa

hon var mycket glad att få träffa mig o hade mycket energi. hon var gullig hon, hihi ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-03-29 och klockan var 12:56:23 ♥
Anonym

Oh, din mommo är ju bara för söt :D

Lämnade en kommentar här den 2011-03-29 och klockan var 16:05:55 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0