... WHAT'S MORE BEAUTIFUL THAN TO SEE YOU SMILE BY MY SIDE?

Bild: I början av veckan, i mitt rum.

I skrivande stund, är mina vinröda mjukbyxor dammiga av dammråttor och päls. Jag hatar sådana byxor som suger sig åt allt smuts. Det ligger smådelar av pysslet i sängen jag pysslat ikväll, som ska skickas till en viss person hade jag tänkt. Mer om det när personen har fått den, hihi. Vilket blir nog nästa vecka, tror jag. :) Jag skall strax ta en dusch och bädda om sängen, inför dejten med John Blund som alla känner till. Ikväll kommer sötnosen, hihi. Jag kan gissa på att han har saknat Björnäs något rejält och så maten här, haha... Och mig, såklart. ;)

Tidigare ikväll, samtal med mamma:

Jag: Jag har beställt en, du vet, drömfångare.
Mamma: Va?
Jag: Drömfångare, du vet...
Mamma: Åh, jag vill också ha!
Jag: Lugnt, jag har beställt en åt dig också. En liten sådan.

Snacka om tur att jag klickade hem en liten drömfångare på ca 32 cm i längden till henne då. :D Men iallafall, vi får se vad jag och Hoa hittar på för något under helgen. :) Men annars hörs vi när jag har något att skriva.

Godnatt på er och dröm sött.

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0