... SUMMER IN THE AIR

Photos: Cuore.


En fin dag att sitta ute i solen och njuta av naturen med ett glas vatten med citron i och en chokladboll, inte dumt det. Sedan blev det en stund i Öregrund, och ett paket slingor fick följa med hem. ;) Strax tar jag nog en nypa frisk luft ute i balkongen och kolla vad som händer på gården, om någon av katterna är på sin promenad eller om min syster Linda är och rider på sin vita häst. Sedan blir det Grand Designs på TLC. :) Ha en bra kväll, ni.

Kommentarer om inlägget
Syster

Har den där smultronbusken börjat blomma och dofta än? Önskar jag hade en sån stor buske på balkongen haha :) har nog aldrig känt en godare doft från naturen!

Lämnade en kommentar här den 2011-05-11 och klockan var 20:30:40 ♥
Länk: http://fackla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0