... SUNNY MONDAY

Photos: Cuore.


Lite natur på landet behöver ni eventuellt se och Hoas tvättäkta leende som jag lyckades få honom till. Vi lever än. Vi har hunnit åka ner till Thuns och handlade lite kläder i fredags. Jag köpte hem en långklänning i svart som jag blev dökär i, och en liten söt orange väska som satt i REA-lådan. Det fanns ingen tvekan om att inte låta den följa med hem. Till Hoa köpte vi låga vita converseskor och en fin t-shirt. I lördags var det dags och bila ner till Sollentuna för att hälsa på syrran, man fick äntligen se barnkammaren in real life. Gud så fint! Speciellt stjärntaket som liknade en fullspäckad stjärnhimmel under en sommarnatt. :)


Tidigare ikväll var jag ute i trädgården för att fota lite, självklart gick myggorna till attack. Jag fick ett snyggt stort märke mitt i pannan. Som mitt i mitten! Det var inte litet heller. Jobbigt med myggorna. :( Men vad vore sommar utan myggor liksom, ändå?


Angående projektet jag nämnde i förgående inlägg, det kommer. Jag och min kära far har inte satt igång än. Jag har iallafall valt ut gren/-ar och en stor stolp. Jag skall iallafall ha en stor vit trä-stolpe som ska stå från golvet till taket, och sedan ha en naturlig trägren som ska se ut som höra till stolpen. Mer kan jag inte förklara. Det bästa sättet är att vänta på resultat i bilder. :)


Strax blir det nog en film och lite Hoa. Ha en skön måndagskväll.

 

 


Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0