... HÖSTMARKNADEN

Idag hade Öregrund sin årliga höstmarknad, den 1 oktober. Ett mysigt sätt att välkomna oktobermånaden. Jag och Hoa gick dit med mormor och mamma men sedan gick vi själva. Det fanns inte så mycket att hitta, men för en tjuga köpte jag en fodral för mobilen, i svart sammet och rödvin läder i zebramönster. Bilden nedanför.

Imorgon sätter jag ned mig och pyssla ihop ett nytt annonsblad (reklam) för Hamnfrisören och det åt dem. Tur att man råkar veta en del om hur man skapar layout och så, då kan jag hjälpa dem skapa. Jobba åt dem för gratis klippning och färgning, jag som tröttnat på mitt nuvarande hår. Jessica har föreslag så får vi se när det blir med att fräscha till håret. :)

Ha en bra lördag så hörs vi.




Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0