... SMYGTITT FRÅN RÖD MATTAN 8/10


Här har ni nästan alla bilder på folk som stod på röd mattan. Självklart ska ni få se i färg sedan, men jag vet dock inte om det blir här eller någon annan sida. Ni ska också få se alla vimmelbilder. Ni alla som gärna stod framför kameran var gulliga! :)


Som sagt, bilderna kommer någon gång under veckan och vi får se vart bilderna hamnar. Jag vet inte om jag skall lägga upp dem i en video men hur ska ni kunna få ta bilder? Så det är nog bättre med att ha någon sida att lägga dem på där ni kan ta för er. Jag återkommer om detta under veckan. :) Ni blir nyfikna på bilderna va? Det kan jag tänka mig.


Vi hörs!


Kommentarer om inlägget
ebru

nice nice! :D

Lämnade en kommentar här den 2011-10-09 och klockan var 21:03:45 ♥
Länk: http://ebruuw.blogg.se/
natty

längtar att få se alla!! :)

Lämnade en kommentar här den 2011-10-10 och klockan var 09:36:08 ♥
Länk: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0