... DON'T STOP TO SMILE

Photo: Joey för några år sedan, av mig.


Igår och idag har det suttit en smygande huvudvärk, alvedon har inte riktigt hjälpt men som tur så är det ingen brutalt dunkade huvudvärk heller. Jag har pluggat klart uppdrag 2 och skickat in idag, då det skall vara inskickat inom 24 timmar, alltid skönt och vara färdig innan dess. Städat lite och tvättat. Ni vet, en sådan typisk-söndag. ;)


Imorgon skall jag iväg på ett möte om praktik/jobb, sedan blir det eventuellt AF men det beror helt och hållet på mötet sedan får vi se om Hoa orkar köra ner till IKEA i Uppsala så jag kan köpa hem ett par MALM-byrån att ha i sovrummet. Jag har bara en garderob och det räcker inte ens till mina kläder, ingen plats åt Hoas kläder, haha. Jag blir galen på den, den står ändå typ i vägen och är så ful. Dessa (se under) skulle sitta fint under zebratavlan så det vita skrivbordet får åka ut. Så byrån är ganska akutella just nu. Men allting hänger på sötnosen nu. ;)


Bildkälla: IKEA.


Ja... Det var nog allt jag har att dela med mig för idag. ;) Ha det så bra så hörs vi.


Kommentarer om inlägget
Syster

Blir alltid så glad bär jag ser att du har kommit med ett nytt inlägg :)

Lämnade en kommentar här den 2011-09-12 och klockan var 07:57:31 ♥
Länk: http://Fackla.devote.se
Pernilla

Underbart bild..

Lämnade en kommentar här den 2011-09-14 och klockan var 20:53:46 ♥
Länk: http://lillapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0