... "I VARJE DROPPE FINNS DET EN REGNBÅGE"

Photo: Joey, för några sedan, av mig.


En ännu porträtt på Joey. Att jag fann just dessa bilder i en av gamla bloggar, skadar inte att göra om den till nygammal bild. :) Joey är en vacker skönhet, i både verkligheten och i bild.


Annars blev det av med att åka till IKEA igår och köpa hem ett par vita MALM-byrån till sovrummet. Och de sattes ihop och blev färdiga igår, jag gillar inte att låta saker stå och vänta utan att det skulle fixas samma dag. Men inte bara byrån som fick följa med hem, utan också min vita iphone som äntligen kom. Jag som flitigt plockade upp den men då såg jag att microkortet var insatt i fel nummer! Så jag fick ringa snällt och förklarade att det blev fel. De skulle skicka ett nytt igår, så jag bör få kortet imorgon så jag kan njuta och leka i iphonen. Att kunna ringa syster själv och så, det går ju inte från min nuvarande. Än så länge ligger iphonen kvar fint i sin låda och väntar.

 

Fr.o.m 1 Oktober kommer jag att praktiksera på Roslagens Djurelit, där jag skall jobba med deras hemsida och skapa webbshop åt dem. Sedan är det också uppdatera hemsida/webbshop, foto, orderplock m.m. Gör jag bra ifrån mig så kan det leda till anställning. Men man vet ju aldrig så vi får allt se hur det kommer att gå. :)


Ha det så bra!

 


Kommentarer om inlägget
Joey

Man tackar för dina söta ord. :)



Ser jättefint ut med byrån. Får man se hela rummet då? Du har väl fixat en del nu? :)



Puss!

Lämnade en kommentar här den 2011-09-14 och klockan var 21:26:14 ♥
Länk: http://mrsferm.blogg.se/
malin

håller tummarna ang jobb! :)

Lämnade en kommentar här den 2011-09-20 och klockan var 18:26:28 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0