... LITE OMMÖBLERING I SOVRUMMET

Photo: Vad den nya blixten underlättar att ta bilder på kvällkvisten, bättre kvalité då. :)


Här har ni större utsikt från min sida i sängen, hehe. Man flyttade klädställningen till där garderoben låg, som fick åka ut så ställningen kunde stå där istället. "Ingången" känns plötsligt så mycket större nu. Om man fick välja vilket rum är finast i huset, så skulle jag garanterat säga mitt, hehe. Jag som har målat om sängen, målat om skrivbordet (som nu har åkt ut ur rummet) byggt med farsan steghyllan, köpt nya byrån m.m. Allt för att alltid trivas bra i sovrummet. Jag skall försöka fixa vardagsrummet häruppe, som känns lite... tomt. Jag har iallafall bytt ut LP-skivor mot pappas rådjurshorn i både större och mindre storlekar på väggen.


Annars skuttar kattungarna omkring här i rummet så fort dörren är öppen, jag antar att det är som ett nöjesfält för dem. Snart flyttar de iallafall ut. :( Jag får umgås med dem så mycket innan dess. Här har ni annars herren Adolf som satt så fint och såg lite på blixten här... eller mig. :)


XoXo/E


Kommentarer om inlägget
Syster

Fiiint! Åh jag hinner nog inte träffa dom innan de flyttar :(

Lämnade en kommentar här den 2011-09-16 och klockan var 09:00:24 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0