... WITH A SMILE

Photo: 31/8, myself by my mother.


Här får ni en bättre bild på min hårfärg. :) 1 september idag och jag omfamnar hösten. Jag har ändå tröttnat på sommaren och är höstblek nu. Idag har man bara varit hemma och mycket iphone-funderingar/diskussioner, så det ser ut som att jag blir en av iphone-ägarna inom kort. Jag är den enda i min familj som inte har en iphone än, haha.


Igår var jag och Hoa nere i Uppsala för att hämta ut mina linser för ett år och en tur på Gränby, köpte en outfit till Isak. Ett par småa jeans i mörkt och en luvtröja med fluff i. Jag hade velat ha en likadan luvtröja till mig sjäv, så mysig var den. Under vistelsen i Uppsala gick min 2åriga jeansleggings sönder som fan, den gick sönder typ från navelområdet till mellan benen och sidan om. Så sliten var den tydligen även om det inte syntes, tur att man hade långlinne på sig?! Eftersom jag gillade just den jeansleggingsen så köpte jag ett par nya i Gränby, när jag ändå var där och att dessa fanns kvar. :D Elin garvade stenhårt åt sprickan när jag kom hem. Skitsexigt. ;)


Imorgon följer jag med Elin till Hamnfrisören då hon får färga + klippa håret, jag hade fixat så att hon kunde få det gratis. Jag visste att hon ville färga och behövde klippa då hennes hår växer som ogräs. Jag följer med för att kunna passa gossen Isak, självklart? Vi får hoppas att Isak är snäll och nöjd med mig, för det kommer att ta en väldigt lång tid då Elin har tjockt hår. ;)


Ja, så såg det ut under senaste dagarna och vad det ska se ut under morgondagen. Godnatt så hörs vi.


Kommentarer om inlägget
bebis

snygg färg! de klär dig skitbra ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-09-02 och klockan var 00:27:10 ♥
ebruw

snyggt !!

Lämnade en kommentar här den 2011-09-02 och klockan var 00:29:02 ♥
Länk: http://ebruuw.blogg.se/
sophie och isabelle <3

snygging =)

& du e nog världens bästa moster kan ja lova. ingen kan va missnöjd med dig, du är ju underbar rakt igenom <3 miss you , hun!

Lämnade en kommentar här den 2011-09-02 och klockan var 07:08:49 ♥
Syster

Skrattar skithårt igen, fyfan vad det såg roligt ut med trosorna som tittade fram :) du är världens bästa syster! <3

Lämnade en kommentar här den 2011-09-02 och klockan var 10:52:10 ♥
Länk: http://fackla.blogg.se/
Sydter

Haha skrattar åt bilden med halva ditt huvud, du ser ut som en liten pyssling som tittar fram eller något!

Lämnade en kommentar här den 2011-09-02 och klockan var 10:53:49 ♥
Bella

Jag tycker det är svårt att få just den färg, och det är så snygg på dig! Jag trodde inte du skulle passa i rött hårfärg??? Antar att du passar i allt ?

Lämnade en kommentar här den 2011-09-02 och klockan var 13:27:12 ♥
melodie

den nyansen är skitläcker! :D

Lämnade en kommentar här den 2011-09-02 och klockan var 20:18:25 ♥
Länk: http://snyggos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0