... YOU'RE MY WINGS

Bild: Tagen av syrran.

I detta inlägget skrev jag om att jag hade pysslat något och skulle skicka iväg den på posten i fredags. Den var till min syster, jag tyckte synd om henne som hade ont och så beslöt jag mig att hon skulle få ett par vingar i silver, och ett halsband i svart mockasnöre. Och så hittade jag mini-fjäder, som fick bli en avtagbar hänge som hon kan ta av eller på när hon vill. Jag hade inte sagt någonting till henne för det skulle vara en överaskning tills hennes sms kom idag:

"Men vad söt du är :D Tack för den fina presenten! Nu blev jag glad!!!!! :) tack! Puss!"

Hihi. Det är alltid kul och överaska någon med något på posten. För några år sedan fick hon ju en paket på posten av mig, som innehöll en mugg med en bild på oss två när vi var små med texten "Du är mina vingar", vilket passar halsbandet bra. :)

Puss!

Kommentarer om inlägget
Syster

Ja du för söt :)

Lämnade en kommentar här den 2011-03-07 och klockan var 21:28:49 ♥
Syster

Ja du för söt :)

Lämnade en kommentar här den 2011-03-07 och klockan var 21:29:34 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0