... NEXT: BED WITH SOLO

... Alltså, tidningen Solo. :) Imorgon (läs: idag) blir det nog att hämta hem paketen som väntar på posten och köpa busskort som nu behövs till jobbet på torsdagar, you know. Inget speciellt sker just nu, och ni verkar inte vilja hjälpa mig med namntips till hemsida? Ju längre ni inte vill hjälpa, desto senare skapar jag en hemsida? :(

Jag har redigerat en liten film som filmades hemma hos Martina dagen, den 13:e mars och hon var barnvakt just då. Barnen hade hittat min kamera och ville att jag skulle filma. Här är resultatet.



Ganska poänglös men ändå tuffa och söta! Glöm inte Martina i bakgrunden... ;)

Kommentarer om inlägget
malin

synd att jag missade dig igår på msn.. IDAG = måste.. okej?! ;) ang namnförslag till hemsida. jag är väldigt dålig på de, det vet du så de känns inge ide kommentera då haha. puss

Lämnade en kommentar här den 2010-03-24 och klockan var 10:04:18 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0