FINN FEM FEL FÖRST OCH VINN EN DESIGN?

Jag ska testa och se om bildleken betyder något, om det är något som skulle kunna göras om längre fram. Jag lägger in två bilder, och en av dom är "Finn fem fel" som ni ska hitta. Personen som vill ha nån av dessa header, får se till att hitta alla fem fel först av alla.

* Jag fixar bara in bakgrunden, färger och header hos personen. Ingen ändring i meny, kommentarfält och dylikt.
* Ni som är med och deltar, kan välja redan nu vilken design ni skulle vilja ha och tala om i kommentarfältet tillsammans med vad som är fem fel med bilden. Ni ska även kunna säga vad det ÄR som fattas.

 
  





Finn fem fel.

Det är den första personen som har rätt, som gäller. Lycka till. :) Avslutas imorgon 18.00 om inte någon vinnare hinner före.

Mitt tips: Titta extremt noga.

Ni kan kommentera, men de syns inte förrän jag avslutar tävlingen. Så oroa er inte att folk snor eran svar.

Kommentarer om inlägget
Joey

färdigt! men, jag är nöjd med bloggen min. fast använder den aldrig numera.. mumu!

Lämnade en kommentar här den 2009-08-04 och klockan var 21:57:49 ♥
Eob

1.gubbes skugg.

2. något på taket.

3. äppel.

4. blommenkurka.

5. något skit form bakom gubbe med hamburgarepåse.

Lämnade en kommentar här den 2009-08-04 och klockan var 22:41:33 ♥
Länk: http://eobszone.blogg.se/
litto

blomkrukan, skorsten, människoskugg, plus nåt bakom gubben med mc påsen och... ger upp. återkommer om jag hittar den femte :D 4 av 5 ej så illa hahaha.

Lämnade en kommentar här den 2009-08-04 och klockan var 22:42:07 ♥
malin

människas skugg, blomkruka, tak, bakom gubbe rygg, pojkes hand

Lämnade en kommentar här den 2009-08-04 och klockan var 22:54:29 ♥
Länk: http://oostman.blogg.se/
Akious

Tack för du rapporterar mig om header:) Kanske min motivation är tillbaka, får väl se:)



1. En skuggman

2. En blomkruka

3. En svart grej på taket

4. Något reflekt p ett fönster som var bredvid mannen t vänster:)

5. ????????

Lämnade en kommentar här den 2009-08-04 och klockan var 23:00:06 ♥
Länk: http://akan.blogg.se/
Anonym

hittar bara fyra, taket, blomman, olivers hand, skuggan

Lämnade en kommentar här den 2009-08-05 och klockan var 10:21:28 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0