"DU HEMMAFRU SÖT"

När man får ett sms av en av de närmaste där frågan lyder om vad jag gjorde. Då besvarade jag smset genom att berätta vad jag gjorde nyss som att dammsuga, fixat middag i kastrull och släppt ut hundarna i hundgården en stund. Då får man svaret som rubriken. Hemmafru? Javisst.

För att softa vidare, sätter jag mig i fåtöljen med en iskall cider (från mataffär).




Jag funderar på om jag ska ordna en liten tävling, där personen kan vinna en bloggdesign till sin blogg. För att vara snäll, då jag inte alls hjälper folk nuförtiden. Men jag måste fundera om jag orkar med det, men då behöver jag först veta om det finns flera som skulle vilja?


Kommentarer om inlägget
Johan

du dryck med sugrör = off ;) du vet.

Lämnade en kommentar här den 2009-08-05 och klockan var 22:51:52 ♥
Länk: http://mercid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0