LITE FOTO IDAG

Nu har man fått fota något nytt idag, som jag inte gjort tidigare. Men dock kan jag inte riktigt visa dom än, jag måste först få tillåtelse för att få lägga upp vissa bilder. :) Men jag hoppas på att få visa er. :) Än så länge visar jag andra bilder från igår.


Kattpose. ;) Moa är ingen knäkatt, snarare en famnkatt.


De andra åt kräftor medan jag åt rostbiff.


Det var denna yxa jag
pratade om häromdan. :D


En liten del av skelett. Men vilket/en den tillhörde vet inte ens vi. :D
Farsan provade med att såga isär skelettbenet - jag spydde nästan av stanken efteråt.

Det var typ det. Låt oss hoppas att jag får visa nyaste bilder snart. :)


Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0