DARK CLOUDS


Bildtext: Mörka moln kom på besök igår.

God dag! Vad händer i eran vardag idag? Skola och jobb antar jag. I min vardag är det en vanlig dag då jag vaknar när jag vill, käkar sen frukost och sedan titta ut hur världen långsamt förändras i färg. Det faller och flyger flera löv. Ju mer löv faller, desto mer höstlig blir det. Det börjar bli ganska uttjatat att se grönt överallt. Nu är det dags för mysiga färger. Så kommer nya inspirationer upp till att fota...

Jag ska nog ta och färga håret ikväll, utväxten och de gula toner. Jag ska alltså vara blond i ett tag till. :) Jag har funderat och vill vänta med att byta hårfärg. Jag vill ge mitt hår en chans att bli starkt och fint. ;)

Galaxypiercing är så sjukt seg med att skicka min beställning. Bara för att en packare har semester så har jag fått vänta över 1 vecka på två små piercingar som jag har dessutom betalat för. Hoppas att de kommer i veckan. Det där med väggdekor tar också tid, leveranstid är tydligen på 3 veckor. Det gäller bara att bygga om tålamodet till ett bättre.

Have a nice tuesday, sweeties!

Kommentarer om inlägget
Lotta

jo, självklart är det samma sak med septum. men hur många döva är det som egentligen har septum? har bara sett en så länge... hm! :p



men får se, är så sjukt sugen på smileys iaf. & du har väl kvar din? :)

Lämnade en kommentar här den 2009-09-29 och klockan var 22:35:10 ♥
Länk: http://charbastian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0