HELLO WESNESDAY


Bildtext: Moa under kameran, med största bländare.

God kväll! Jag sitter här och är lite uttråkad. Idag har man inte gjort något speciellt förutom lagat tonfiskgryta till middag och spelat lite the sims 3. En vuxenpoäng och en barnspoäng, typ. ;) Om en timme hämtar vi morsan från jobbet uppe i Öregrund och sedan åka hem till syrran Linda för att fira min äldsta systerson som fyller 9 år idag. Nästa år blir han en tonåring...! Ja, som alla säger: Tiden flyger bara förbi.

Som avslut på detta inlägg, skriver jag ett citat som jag såg på teven häromdan:

Tiden förändras inte
Den avslöjar oss

Kommentarer om inlägget
Joey

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesus!!!



När man fyller 10 blir man tonåring då?!

På min tid var det 13 som gällde.



(L)(L)

Lämnade en kommentar här den 2009-09-30 och klockan var 20:02:12 ♥
diamant

mjaaaou!

Lämnade en kommentar här den 2009-10-02 och klockan var 18:29:10 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0