... I WAS IN UPPSALA


Bildtext: Runt femtiden idag.

Idag åkte jag och föräldrarna ner till Uppsala för att storhandla på Willys och även andra affärer. När vi tog en tur på Rusta, de har ju billiga grejer och så. Jag förväntade mig inte att hitta något nödvändigt därinne mer än en deo. När vi kom till gardin/bäddtextil avdelningen, såg jag något. Jag var tvungen att stänga och öppna ögonen för att se om jag verkligen såg rätt. Åh, ZEBRA PÅSLAKAN & ÖRNGOTT! Jag som letade efter sånt under en väldigt, väldigt och väldigt lång tid. Jag haffade den på direketen och la den i korgen. Det fanns även kuddfodraler, i olika mönster som zebra/leopard/ko. Kvalitet var som kort päls, men sjukt mjukt! Jag ville köpa ett par, men det får bli en annan gång. Bäddtextilen var nummer ett! Inatt skall jag sova i dem. Utan tvekan. I will show you later.

En ny plattång fick följa med hem eftersom det var dags för en ny efter alla år. Hårfärgförpackning, deo, falsk växt (det säger mycket om mig), färgpennor och så zebratextilen. <3

Just nu håller jag på och fixa CV så jag söker MUA jobbet. Inte lätt med att göra en presentation...! Lägg det på minnet när ni går ut i arbetslivet. ;) Vi får se om jag får jobbet eller inte. Jag uppdaterar lite senare med nya bilder. Ha en trevlig måndagskväll!

PS. Jag vet att min blogg cepar sig ibland med konstiga bokstäver och så. Jag har ingen aning hur och vad som är fel. Men huvudsaken är att ni kan läsa texten någon gång ändå. DS


Kommentarer om inlägget
diamant

fota din zebralakan sen ;) vill se hur de ser ut hihi

Lämnade en kommentar här den 2009-09-28 och klockan var 23:20:43 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0