... HELLO THE WORLD



Malin har gått och lagt sig. Jag har precis bokat tåg/buss till imorgon då jag åker hem norrut mot Björnäs efter en skön helg. Idag var schemat fullproppad av fotografering, Marieberg, Kinamuren i stan och så. När man väl kom hem smög en liten huvudvärk fram. Det var ju bara att ta en alvedon och det blev bättre. Hur det gick med fotograferingen får ni tyvärr ha tålamod. Utvalda bilder kommer när de kommer. Men den var rolig och härlig + jag hoppas att de som blivit fotograferade är nöjda också. :)

Nä, nu ska jag ta och bädda ned mig själv och se lite på teven innan skönhetsömnen kommer på besök. Och förresten, tack att jag slipper svara på så många frågor och att det bara är en fråga som dök upp. Alltid skönt så slipper man ju slita ut hjärnan. ;)

C ya, gott folk!


Kommentarer om inlägget
malin

nu liggger du & sover gott på soffan haha :) fufy är psykopat just nu, river på fönster samt jag väntar tills kl 8.. livet är hårt ibland :D

Lämnade en kommentar här den 2010-04-25 och klockan var 07:27:42 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0