... MIN NYA KOMPIS




Haha, hur ofta får ni se ett får här i bloggen? ;) Inte ofta. Men denna var faktiskt gullig då den ofta gick fram och ville se vad det var för något jag höll i mot hennes ungar så ofta. Min kompis, det. ;) Den 16:e hängde jag med föräldrar till en gård där de brukar hämta hem hö och så, jag åkte med i hopp att få se flera katter men det blev inte mer än 2 katter som tassade runt och smet iväg från mig med min kamera. Så... det fick bli lite får och lamm istället. Lite djuromväxling kan vara bra ibland. ;)

Kommentarer om inlägget
matilda

Släng gärna in en fråga i frågestunden :)

Lämnade en kommentar här den 2010-04-21 och klockan var 17:12:30 ♥
Länk: http://hejbus.blogg.se/
Benita Fransén

har du en blogg och vill bli månadens blogg och få fler besökare? gå då in på kikibenchaa.blogg.se för mer info

Lämnade en kommentar här den 2010-04-21 och klockan var 17:30:49 ♥
Länk: http://kikibenchaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0