... CUORE FRÅGAR

Det här är något jag har alltid undrat. Varför slutar flesta av er att använda solglasögon så fort sommar är slut? Solen försvinner ju inte under höst eller vinter, och det heter inte precis sommarsolglasögon utan SOLGLASÖGON.

Jag bär alltid solglasögon med mig oavsett väder och årstid.

Kommentarer om inlägget
Bella

Ja du, jag har alltid känt mig väldigt fånigt så fort jag har solbrillor på mig. Jag har ju inte känsliga ögon, så varför använda dem så fort solen tittar ut? Jag tror inte du och alla har känsliga ögon, det är nog bara smycke till ögon kan man säga.



Jag tar solbrillor på mig när jag kände att jag vill vara extra fin. Inte för att jag inte kan se pga solen.



OCh jag stör mig på folk som har solbrillor på sig under höst,vinter -på våren kan jag acceptera.



Så är det bara :)

Lämnade en kommentar här den 2010-08-31 och klockan var 00:42:42 ♥
Cuore

bella: jag trodde nästan att ingen skulle säga något. äntligen :D intressant att du tycker det är störande. jag menar förstås inte att ta fram brillorna så fort solen tittar ut men under en vacker dag liksom. och jag ogillar att ha solen i ögonen och pallar inte kisa så himla mycket så solbrillorna åker på så lätt. :D

Lämnade en kommentar här den 2010-08-31 och klockan var 01:16:23 ♥
Länk: http://cuoresphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0