... HOME SWEET HOME



På brist av nya bilder, får ni istället en urkass bild på mig från fredags, via mobilen. Ja, det är väl nu jag ska säga: Borta bra men hemma bäst!

Jag passar verkligen inte att tränga i ett pendeltåg en söndagskväll, det är så himla obekvämt. Eller som idag, på busshållplatsen i Uppsala såg jag hur en stor grundskolklass larvade sig och hade stora ryggsäckar med sig som helt tydligen sa "övernattning" eller en sådan klassresa. Jag hoppades så hårt att de inte skulle åka samma buss. Tyvärr klev de på... Olydiga elever på minst 30 och med bara 2 lärare? Det kan ju inte vara så svårt att bara sitta och snacka och gör något annat än att springa fram och tillbaka eller att göra ett papperflygplan av tidning som råkar landa på en random människa längre fram. Jag var kanske som dom i mina yngre dar, men jag var inte den som hoppade runt eller att kaxa mot lärarna på en offentlig buss. På grund av det kunde jag inte riktigt fått slappna av på bussen... Men sorgligt nog är det där bara en liten del av livet att stå ut med. :)

Min polaroidkamera har kommit, men kan inte hämta förrän efter femtiden. Tror ni att jag kan vänta tills världen föder en ny dag? No, I can't. I don't. Det blir IDAG, om jag får bestämma. ;)

Förresten, jag blev överaskad häromdan om att jag blev utvald på någon randoms blogg - så det vore inte dumt om ni röstade på mig genom att klicka HÄR och lämna er röst "Nummer 4 Cuore" så att jag får vara veckans blogg. Jag är ju rätt generös med min vardag i ord och så alla dessa bilder... Come on, baby! ;)


Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0