... I'M IN LOVE

Jag är alldeles kär i denna duschdraperi. Så konstnärligt och snyggt! Det hela gör bara så att jag blir så himla sugen på en egen lya. Fast det händer väl inte på ett bra tag... Jag vill göra förändringar hela tiden. Sist fick jag göra om mitt rum. Inom snart är det vardagsrummet nere som ska målas om till vita väggar, om jag är hemma och kan hjälpa till. Min plan med att skapa en klädskammare finns fortfarande kvar men aldrig fått nån chans, typiskt. Någon gång blir det iallafall! Förändringar i hemmet är <3. Jag har en liten inredare i mig, tror jag. :)

Kommentarer om inlägget
Cilla

Hade inte tackat nej till det där draperiet heller :) skit läckert.

Lämnade en kommentar här den 2010-08-26 och klockan var 20:26:12 ♥
Länk: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0