... VIRUS IN MY BODY?


Bild: 6 November 2010.

Dag 7. Så fort väckarklockan slog till, kände jag hur täppt och rinnande näsan var på samma gång och halsen var full av slem och smärta. What the fuck, förkyld och halsont igen efter förra veckan? Men jag lät inte det hindra för en dag på jobbet. Men efter ett par timmar på platsen, var jag verkligen kraftlös. Sedan var man ute med barnen, mitt i snöstormen med de hårda snöflingorna rakt i ansiktet. Det var jobbigt, haha. Dagen slutade iallafall vid fyra. Just nu ligger jag utslagen i sängen och känner mig svullen i halsen och näsan. Ont i öronen. Slemmig hals. Mitt huvud känns så sjukt tungt. Hela min kropp gör ont. Mina kinder, dom glöder medan mina händer är kalla. Är det virus som härjar? Vad det än är, så är min kropp verkligen inte i balans just nu. Men nog om det.

Min andra batteriladdare till min kamera är hittad, så det blir nog färska bilder först när jag åker hem under jul. :) Nu tror jag att jag slår på en film och myser under täcket eftersom kvällen är ung. Ha en fin torsdag och krya på mig själv och er andra som är också sjuka.


PS. The thing I love with you is that you give me love, my prince. DS.

Kommentarer om inlägget
Joey

Svininfluensa (Y)

Lämnade en kommentar här den 2010-12-16 och klockan var 20:44:35 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0