... "VINTERKÄRLEK"








De dagarna som varit - total vila från omvärlden. Julaftonen har redan passerat förbi och det är snart dags för nyårsafton. Jag har iallafall hunnit åka hem med Peter och syrran ut hit, gullat med alla djuren, gjort mig hemmastadd, firat julafton, ätit middag hos morbror i Öregrund på juldagen och resten av dagarna var det bara vara. Det har varit sjukt skönt och imorgon är det dags för mig att bege mig ut på en resa ned till Örebro. Jag har egentligen så mycket att berätta mer än att visa er dessa bilder.

Men det jag måste säga är att syrran och Peter överaskade mig ordentligen när farsan öppnade sin julklapp, och jag såg att det var en t-shirt. Sedan tänkte jag att det var konstigt att det stod "jul 2011" och tänkte att de kanske fick den gratis som reklam och gav bort till farsan. Vilken skit julklapp, liksom tänkte jag. Men sedan vände han på den och det stod "Morfar" då var jag tvungen att kolla igen. Det stod Morfar på framsidan och på baksidan stod det Juli 2011. Det var då jag förstod. ÅH, JAG SOM HAR LÄNGTAT EFTER ATT ELIN & PETER SKULLE SKAFFA BEBIS! Äntligen. ♥ Då började jag självklart ställa frågor och dylikt. Det blir skitspännande och jag lär hålla mig kvar i Stockholm hela juli för att inte missa, haha. ;)

Nä, nu finner jag inga ord mer. Så... godnatt på er och vi hörs om kanske typ två veckor eller något så. :)

Kommentarer om inlägget
Bella

Nämen va KUL! :) Grattis till blivande moster!

Lämnade en kommentar här den 2010-12-29 och klockan var 02:16:09 ♥
Malin

haha skrattar åt hur du tänkte. skulle tänka samma sak. men vad roligt, grattis till elin & peter o till mostern! :)

Lämnade en kommentar här den 2010-12-29 och klockan var 23:39:03 ♥
Länk: http://beyondjungle.blogg.se/
melodie

verkar som att många gifter sig och får barn nuförtiden.. amen, grattis att du ska bli mooster ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-01-03 och klockan var 21:14:48 ♥
Länk: http://fyfansomna.blogg.se/
mallan

haha roligt med "reklam-tshirten", vad snålt annars!

grattis blivande moster! ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-01-06 och klockan var 01:06:21 ♥
Länk: http://fabriksflugan.blogg.se/
sarah

hej hej =) fina bilder =) hur har dit jul varit da ??

Lämnade en kommentar här den 2011-01-08 och klockan var 13:08:09 ♥
Länk: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0