... IDAG KOM DET ETT KÄRLEKSVYKORT




Det är tyvärr inte jag som fick ett kärleksvykort, snarare min katt Spero. Hur ofta händer det att en katt får ett vykort adresserat til sig? Jag fick ett gott skratt och lät Spero lukta på den. Han förstod nog att den var från hans älskade Holly, som befinner sig i Örebro. Det är adresserat, men jag tog bort eftersom vem vet vilka som brukar läsa och tar adressen till nytta? ;) Men iallafall, på vykortet stod det:

"Hej sötboll! <3

Här sitter jag och smeker mn svans, och tänker på våra första möte. Du var så stilig att jag föll redan innan matten öppnade burdörren! (föll för dig). Jag kommer aldrig någonsin glömma vårn magiska natt, och den natten blev mitt hjärta ditt. För evigt!

Jag önskar varje dag att vi kunde hålla tassarna ihop och bara gå omkring i skogen eller jaga en mus tillsammans. Varje dag! Älskling, glöm ej mig. Våran kärlek är för stark och magisk. Du är magi. Du rockade min värld och lämnade mig med ett flämtande hjärta. GLÖM EJ MIG!

/Dn tillgivna Holly"

Spero tackar för vykortet av hela sitt stora, stolta och varma lejonhjärta. :)

Kommentarer om inlägget
Joey

Åh, real love mellan dom ;D

Lämnade en kommentar här den 2010-02-16 och klockan var 22:37:18 ♥
Syster

haha :D för roligt :)

Lämnade en kommentar här den 2010-02-17 och klockan var 08:49:58 ♥
John

nice blogg! ;) lägg gärna till mig på bloglovin för det har jag gjort med dig nu ;)

Lämnade en kommentar här den 2010-02-18 och klockan var 10:09:19 ♥
Länk: http://www.johnnyponken.styleblogg.se
åsa

hahaha så skön!

Lämnade en kommentar här den 2010-02-18 och klockan var 16:32:07 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0