... "TO BE YOUR HERO"


- somras, via en vägspegel.


Jaha ja, nu var min dag förbi. Den har varit lugn, eftersom jag firade förskott i söndags. Jag fick bra presenter och ett hemligt sött blombud med en nalle igår som egentligen skulle vara från en hemlig beundrare men det sprack eftersom jag misstänkte direkt Malin och det visade vara lilla söta hon till slut. ;)

Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva mer än det jag precis skrivit då jag inte har färska bilder. Kanske inom kort då jag tål kylan därute som gör att mina läppar domnar, vilket de gjorde tidigare idag!

Herr Sol, skin så hårt nu tack.

Kommentarer om inlägget
åsa

hahaha fan vad gulligt av malin :D

Lämnade en kommentar här den 2010-02-24 och klockan var 23:28:39 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0