... BLUE EYES

Bild: Sommar 2007.

Nu befinner jag mig hemma igen, i Björnäs. Elin och Peter har åkt upp till Öregrund för att hälsa på mormor och därefter åker de tillbaka ner till Stockholm. För två veckor sen åkte jag och då stod huset med en liten altan och liten balkong. Igår kom jag hem till ett hus med mycket större altan och en nästan färdig balkong som blev dubbelt så stor... Och en ny familjmedlem. :) Jag ska fixa bilder under hela min resa och lägga upp dem inom kort. Och ta bilder på vår nya familjmedlem. Jag tror att ni skulle gilla sötnosen. ;)

Vi hörs strax!

Kommentarer om inlägget
malin

fota altan före & efter bild :) om du har före bild förstås :D

Lämnade en kommentar här den 2010-07-31 och klockan var 21:48:48 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0