... VBG & THN 22/7





Så var det. I detta ögonblick halvligger jag i soffan medan Malin sitter bredvid och tittar på SATC som går på teven just nu. Efter programmet blir det nog att packa och dylikt så att jag har allt packat när kära Åsa anländer vid nio på morgon för att bege oss mot Örebro. Därifrån åker jag tåg mot Stockholm, sedan pendeln mot Sollentuna. Där syrran bor just nu och det blir spännande att få se deras nya lägenhet! :)

Så... Låt mig säga det här:

Next Destination: Stockholm!

Kommentarer om inlägget
Syster

förvrvänta dig inte för mkt, har inte fått i ordning så som jag vill än, men jo det är fint ändå :P

Lämnade en kommentar här den 2010-07-23 och klockan var 00:16:56 ♥
åsa

gillar bilderna! hoppaas att du har det mys hos din syster just nu :) puss!

Lämnade en kommentar här den 2010-07-26 och klockan var 16:10:54 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0