... EN FYLLO TILL VÄN



Imorse vaknade jag med 4 olästa sms av Malin. Och i dessa snackade hon nästan för sig själv och nämnde att hon hade mailat mig 3 gånger på Facebook. När jag läste mailen... Jag garvade, och ville gärna visa för er vad hon skrivit men jag vet att hon inte skulle vilja det. Hon liksom berättar vad hon har gjort, vad hon drack, hur mycket m.m på sätt. Med tanke på hur klockan var när hon skrivit mellan dessa måste hon ha suttit och saknat mig något så himla mycket. Man undrar ju vad för liv hon hade just då i detta ögonblick medan jag sov. ;)

Hon är trots allt den där älskade Malin. ♥


Kommentarer om inlägget
Lotta

hahaha vad sött. :D

Lämnade en kommentar här den 2010-07-01 och klockan var 11:23:21 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0