... HEMKLICKAT



Jag har länge gillat sådana stående bokstäver. Först var jag på jakt efter DREAM, men inte så värst lätt så fick det bli andrahandsval "LIVE, LOVE, LAUGH" - som får bli svarta sedan, eller i nån annan färg. Det går väl inte riktigt att ha dem framför vit vägg? ;)

Dessa är hemklickat från Glasverandan ifall någon undrar varifrån jag beställer. Jakten på DREAM fortsätter, och om ni råkar hitta en sida med DREAM i likadan stil så hojta till...!!!

PS. Inte DRÖMMA eller DRÖM, utan DREAM. DS.

Kommentarer om inlägget
ebruw

loove so right!

Lämnade en kommentar här den 2010-06-15 och klockan var 02:42:39 ♥
Länk: http://ebruuw.blogg.se/
Syster Linda

Jag köpte min svarta dream på THUNS;)men den står på en fot..inga lösa bokstäver.

Lämnade en kommentar här den 2010-06-15 och klockan var 16:53:43 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0