... SÅHÄR SER JAG UT NÄR JAG KÄNNER MIG SOM EN KINES



Haha, det är alltid kul och se hur en ser ut när man är nyvaken och känner sig vara pånyttfödd och råkar vara en halv kines. Så har alla väl känt sig ofta. Mina ögon blir ofta så himla mörka på bilder! Så mörka... Varför fick jag inte samma färg som mina föräldrar och systrar har? Sådär gnistrande blåa. Nåväl, svarta fåret i familjen, ni vet. ;)

Ett sms avi kom idag, och det är dessa ljusrosa converseskorna... Sockersöta och de får komma hem imorgon eller något så! Om ni vill ha Converse Allstar och billigare än normalt så är det Halens ni ska kika in. 599 kronor kostar skorna där. Kanske inte så billiga men ni sparar åtminstone lite. :)

Ha en skön måndag, gott folk!

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0