... GOOD MONDAY



Här får ni en bild från balen.
Ja, idag har jag inte haft tid att sitta vid datorn och snacka med folk ordentligen då jag höll mig till sovrummet och monterade upp saker som köptes när jag och föräldrarna var nere i Uppsala, på IKEA. Sedan städade jag. Återigen montera, sedan var det dags att sy ihop studenthalsbanden till några. Mer personligt och roligare direkt från mig, än att köpa direkt färdiga på Gallerix eller mataffärer om de flesta gör.

På IKEA köpte jag bland annat ett nytt nattbord, en svart tavlahylla, en klädställning, massa plastväxter, en vägglampa, galgar, en till vägglampa som ska stå vid spegeln och så vidare. Det är mer mysigare och grönare på rummet. Det är bara målningen av väggarna och möbler som väntar längre fram. :)

Och en sak, minns ni att jag fick fel storlek av tre olika filter och motljusskydd? Dessa blev kvar och behöver tydligen inte skickas tillbaka till Kina så undrar jag om det finns någon som vill ha dessa, filtren och skyddet på 55mm? Jag köpte dem för lite mer än 200 men de kan säljas för 200.

Godnatt!


Kommentarer om inlägget
Melodie

Jag är inte haj på kameror fortf men hur vet man att 55mm funkar? :P min d5000 har jag fan ingen koll på haha.

Lämnade en kommentar här den 2010-06-01 och klockan var 12:22:56 ♥
Länk: http://highdoldace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0