... LISTAN DÄR NI LÄR KÄNNA MIG ;)


Bild: Från 2008 på Gräsö.


Här får ni en lista där det står lite fakta om mig. Kanske alltid gött och lära känna mig? Dock tog jag bort en del frågor som kändes väldigt onödiga. ;)

MIG:

Namn:
Emelie.
Mellannamn: Martina.
Efternamn: Karlsson.
Personnummer: 880222.
Ort: Östhammar.
Kommun: Östhammar.
Län: Uppland.
Stift: Östhammar.
Land: Sverige.

UTSEENDE:

Hårfärg: Brunt.
Ögonfärg: Blåa.
Längd: 170 cm.
Piercing: Tungan, earl och töjda öron.
Tatuering: Nacken, bakom örat och underarm.
Klädstil: Blandat.
Fräknar: Japp.
Kroppsbyggnad: Kurvig.
Naglar: Korta.
Hår: Mellanlångt.
Hudfärg: Ljus.
Ärr: Jovisst, har ärr lite överallt från barndomen. Cykelolyckor, hundattacket för längesen, syrran som klösade m.m
Accessoarer: Kör inte så värst mycket med det men annars dödskallsringarna.

SLÄKT:

Mor: Solweig.
Far: Björn.
Syskon: Linda och Elin.
Farmor: Signe, rip.
Farfar: Karl, rip.
Mormor: Lilian.
Morfar: Olof, rip.
Kusin: Vetefan, det är massa. Har ingen koll på sånt.
Faster: AnnBritt, Gun, Katrin och Inga.
Moster: -
Farbror: Ove och Janne.
Morbror: Christer.

ÖVRIGT:


Mobil: En trasig huawei men annars sony ericsson.
Mobilnummer: 0735******
Msn: Finns under kontakten. 
Bilddagboken: cuoreee.
Intressen: Fota, vänner, djur, familj, fest, photoshop m.m
Arbete: Moderspråkslärare i teckenspråk, en gång i veckan.
Favoritmat: Tacos, mammas lasagne eller mormors flygande jacob.
Favoritdryck: Cola, vatten eller svartvinsbärsaft.
Favoritfärg: Svart, eller dessa färglada.
Favoritlåt: Ingen just nu.
Favoritfilm: Kommer inte på nån.
Favoritblogg: Min ;)
Favoritårstid: Sommar och höst.
Favoritland: Hittils av resor jag gjort är det Turkiet som är favoriten just nu.
Favoritvänner: Ni vet vilka ni är. :)
Fobier: Höjder. Mår illa av rejäla höjder, usch...

Kommentarer om inlägget
Kit

Vad är egentligen flygande jakob? :p

Lämnade en kommentar här den 2010-05-26 och klockan var 17:06:23 ♥
Länk: http://nikitaistheshit.blogg.se/
Kit

Och just det, jag stjäl listan ;D

Lämnade en kommentar här den 2010-05-26 och klockan var 17:06:33 ♥
Länk: http://nikitaistheshit.blogg.se/
Kit

Sv: Haha, vilken tur! :) Flygande jakob låter verkligen inte helt fel..

Lämnade en kommentar här den 2010-05-26 och klockan var 18:19:56 ♥
Länk: http://nikitaistheshit.blogg.se/
Syster

inte fobi getingar? :P

Lämnade en kommentar här den 2010-05-27 och klockan var 15:17:26 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0